Ana Sayfa TradeFred

TradeFred

tradefred

Regülatör: CySEC, VFSC

Ülke: İngiltere

Türkçe Destek: Var

Alt Limit: $250

Kaldıraç: 1:400

Spread: Orta

TradeFred Hakkında Yorum ve İnceleme

Türkiye’deki yatırımcıların yurtdışı forex firmalarına olan ilgisi nedeniyle çok sayıda yurtdışı firması Türkçe yayın yapmaya başladı. TradeFred de resmi web sitesinin Türkçe versiyonunu  yaparak aynı zamanda Türk yatırımcılarına da hitap etmeye başladı. Henüz çok fazla yatırımcı tarafından bilinmese de TradeFred nasıl bir firmadır, güvenilir midir diye merak eden yatırımcılar mevcut.

Gelelim detaylara. Öncelikle, TradeFred lisanslı bir aracı kurum olduğunu belirtiyor. Hem CySEC hem de VFSC lisansları var. CySEC lisansı almak ve şartlarını sağlamak oldukça zor diyebilirim. Dolayısıyla aracı kurumun sağlam bir finansal gücü olduğunu söylemek mümkün. Zaten daha dün kurulan aracı kurumlar gibi bir hali yok. Şirket uzun bir zamandır bu piyasada online trading hizmetleri sunuyor. Türkiye yatırımcıları için açılmış olan websitesinde ise VFSC lisansı ile hizmet vereceklerini görüyorum. Çünkü zaten ESMA kuralları çerçevesinde CySEC lisanslı aracı kurumlarda kaldıraçlar düşmüştü. Bu yüzden bu firmaların birçoğu VFSC lisansı ile daha yüksek kaldıraç kullanmak isteyen yatırımcılara hizmet sunmaya devam etti.

Trade Fred tarafından 5 farklı hesap türü sunuluyor ancak bu çeşitliliğin çok verimli olduklarını söyleyemem. Çünkü hesap türleri arasında çok önemli bir fark göremedim. Sunulan maksimum kaldıraç ise 1:400.

Güvenilir mi diye soran yatırımcılar için şu aşamada bir yorum yapamam. Halihazırda yurtdışında kurulu bir düzen içinde yabancı yatırımcılara hizmet veriyorlar. Ancak Türkiye pazarına girdikten sonra bu kaliteyi koruyabilecekler mi ilerleyen günlerde göreceğiz. Eğer Türkiye pazarına girişi bir grup Türk çalışanın Türkiye masasını açarak işe başlaması ise şirketin genel kalitesini yansıtabilmeleri biraz zor olacaktır. Bu nedenle yatırımcıların temkinli davranmasını tavsiye ederim.

Henüz Türkiye’ye yeni giriş yaptıkları için hakkında şikayet konusu ve ya olumsuz kullanıcı yorumları görmek de pek mümkün değil.

Tradefred henüz Türkiye pazarına yeni giriş yapmışken yukarıdaki incelemeyi yazmıştım. Objektif bir şekilde şirket hakkında bilinenleri dile getirdim ancak güvenlik ve kalite konusundaki endişelerimi de belirttim. Aradan geçen zaman içinde bu sayfanın altında görebileceğiniz gibi olumsuz yorumlar geldi. Yorumlarda göreceğiniz üzere anlatılan hikayeler klasik forex piyasası mantığıyla bağdaşmayacak şekilde absürd. Ancak işin aslını sorgulayıp öğrenmem ne yazık ki mümkün değil. Herkesin dikkatine sunarım. 

Güvenilir bir forex firmasında hesap açmak ister misiniz? Formu doldurmanız yeterli olacaktır.



Sizin de yorumlarınızı bekliyorum. 

Aklına Takılanı Sor

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

87 YORUMLAR

  1. gerçekten dolandırıcılık üzere kurulmuş bir çeteden başka bir şey değil kesinlikle tavsiye etmiyorum. bunlar hakkında neler yapılabilir düşüncesi olan var mı?

  2. Arkadaşlar ya hiç tanımadığımız kim ve nerede olduklarını ne olduklarını? Bilmediğimiz görmediğimiz neyitüyü belirsiz bu kişilerin hesabına para yatırdık ne olmuş oldu paramiz otomatikman bizim olmaktan çıktı sadece basit bir telefon aracılığıyla elalemin hesabına para gönderdik kesinlikle güven ortamının kalmadığı bu zamanda nasılda birçoğumuz akla mantığa yatmayan bu şarlatanlığa paralarımızı heba ettik ya hiç düşünmedikmi arkadaşlar başka hesaba göz göre göre para göndermek ya para bu bize havadanmı geldide çoluğumuzun çocumuzun hakkını rızkını bizim olmayan hesaba gönderdik artık kontrol bizden çıkmıştır çok yazık ya birazda kabahat bizde arkadaşlar bariz güvenilirliği ve mantığı olmadığı belli bu çete tuzağına çok kolay para kaptırdık ya burdan ne kar gelir nede yatırdığını paranı alabilirsin bu kadar çok mağdur var ya hepimiz bu besbelli tuzağa nasıl aldandık ya bir türlü aklım mantığım kabul etmiyor para çaldırmak bu kadar basit olmamalıydı ben gerçekten hepimiz için çooooooooook üzgünüm günlerdir arkaşlar😔umarım bundan sonra kimsenin parasını hesaplarına geçiremezler ALLAHA emanet olun

  3. Arkadaşlar tredafret v.b. dolandırıcılık ve hırsızlık üzerine kurulmuş para göndermenin hiçbir akılcılığı olmayan insanların sanal düzeneklerle kandırıldığını yatırım şirketiymiş gibi görünen profosyonel çeteden başka bir şey değil !!!

  4. Hepimizin adına çok üzgün olduğumu birkez daha daha paylaşmak istedim arkadaşlar ya nasilda😥 safa geldik para kazanmayı bu namussuzlardan umut edipde o m…. ve a……. berk hayvanlarına ve diğerlerine nasıl paralarımızı gönderdık nasılda uyanamadık ahmakça bu sırtlanların hesaplarına para yatırdık hani nerde bizim hesaplarımız
    Bizim hesaplarımız falan yoktu bunlarda arkadaslar özetle hırsızlıkla yalan dolan aldatmaca sahtekarlık ellerinde bir telefon rahatlığıyla birçok kişinin emeğini hakkını paralarını kendi hesaplarına geçirdiler oh rahatça omurgasız kansızlar milletin paralarını çaldılar😥 oturdukları yerden nasılda gaflete kapildık😥ben burada yazan hepimiz için gerçekten çok üzgünüm arkadaşlar buşerefsizlere birçok para kaptırdık çoluk çocuğumuzun haklarını çok yazık oldu çok canımız yandı çok safmışız son olarak bu tredafret ve benzerlerine para yatıracaklar aman burda yazanların hepsini okuyun dikkate alın safa gelmeyin sizinde bizim gibi canınız yanmasın sakın 1 lira bile göndermeyin yazık olmasın paranıza herkesi allah rızası için uyandırın uyarın ikazedin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🖐🖐🖐🖐😥😥😥😥 hoşcakalın allaha emanet olun arkadaşlar

  5. Arkadaşlar yazılanları okuyunca ben vazgeçtim yurdışından benide aradılar hesap açtırdılar en az 250 dolar yatırmam gerektiğini söylüyorlar para yatırmam konusunda ısrarcı olmaları beni şüpheye sevk ettı ve yazılanları sizlerin yaşadıkları durumu görünce vaz geçtim.

  6. Merhaba, Arkadaşlar;
    Bu dolandırıcıları cimere,savcılığa,Avukata şikayet edeniniz oldunu? olmadı ise beraberce toplanıp bu hırsızları şikayet etsek.

    Saygılarımla…

  7. Valla ben iki gündür hesabıma para aktarılması için talimat verdiğim halde hesabıma param yatmıyor bence bu tradefred güvenilir değil sürekli bi şekilde seni oyalayıp dolandırıyorlar benim param hesabıma yatmadığı sürece bunlar için düşüncelerim dolandırma amaçlı görünüyor kaçtır mesaj atıyorum dönen bile yok

  8. Arkadaşlar bu tredafret hırsızlığı paranızı aktarırlarken başlamış oluyor sözde biz tredafretten açılmış bir hesabımız olduğunu sanıyoruz işin aslı bu şerefsizler hazır oturdukları yerden ta ingiltereden bir telefonla insanların umut ederek teslim ettikleri paralarını e…. adı altında kendi hesaplarına gene elimizle bizlere tuşlatıp geçiriyorlar artık ülkemizdeki bankalar gibi bu kansızlardan paranızı alamazsınız arkadaşlar sonrası bilgisayarınıza ve telefonunuz yansıttıkları o işlem yaptırdıkları hesaplardaki bakiye ve varlık fonundaki dolar rakamları aldatmaca tamamen sanal işte bu noktada hesapları sıfırlayıp iflas ettirmeleri dümen yani paramız zaten kendi hesaplarında bunlar sahtekar düzenbaz arkadaşlar bizim bunlarda hesabımız falan yok arkadaşlar anliycanız bakın okuduysanız nilüfer hanım 1000 dolarını istiyor fakat m.sırtlanı kanı bozuk çakal şerefsiz kadının parasını vermediği gibi bütün parasinıda sıfırlama düzeniyle haczetmis işte arkadaşlar nilüfer hanım bu parasını bizim bankalarımızdan şak diye güvenle huzurla çekerdi boşuna bir üçkaata paralarımızı kurban ettik ketenpereye geldik tredafret şarlatanlığının maymunluğunun şeytanlığının tuzağına düştük bütüüüüüün dorandırılan arkadaşlar adına Allah tan diliyorum ki zimmetlerine haybeden geçirdikleri paraların acısını çekerler iki yakaları hiçbir zaman bir araya gelmez herkesi uyarın arkadaşlar kumse bu vicdansızların tuzagına düşmesin bundan sonra kimsenin parasını bir telefon rahatlığı ile hesaplarına indiremezler inşallah bizler gibi kimsenin canını yakamazlar inşallah Allaha emanet olun

  9. Soyguncu bunlar dolandırıyorlar haketmediği helal kazançlarımızı vicdansızca yiyorlar zeğirzıkkım olsun Allah’ından bulanlar Allah kahruperişan etsin inşaallah 🙏

  10. Teminat seviyesi düştü hesabı iflas etti robot hesaplarında sıfırlama birçok arkadaşımızı böyle dümenlerle paralarını heveslerini ve hayallerini çaldılar taaaaaa ingilterreden bi telefonun ucundaki dolandiricilar para kaptırdık sakıiiiin ha sakın zaferbeye yürekten katılıyorum paranızın kıymetini bilin hayallere kapılmayın hipnoz olmayin para göndermeyı tredafret tuzaktır arkadaşlar şarlatanlarin tezgahina gelmeyin telefonlarımız açılan hesap rakamlar aldatmaca göz boyama buradaki arkadaşların uyarılarına dikkat!!!!!!!!!! Edin hiçbir mantığı ve güvenilirliği yooooook!!! Tamamen hırsızlık üzerine bi telefonla paracaliyorlar aman uzak durun yorumların hepsini okuyun bu acımasız şerefsizler bi kuruş bile kaptırmayın elinizin altıda güvenli yatırım yapın taaaaaaaaa igiltereye bunların tuzağına paranızı kaptırmayın şerefsizler çok canınız yanmasın ketenpereye gelmeyin arkadaşlar allah rızası için ısrarla uyarıyorum dilerim sevgili rabbim ‘den buradaki hepimiz için emek vermeden zahmetsizce çaldıkları paralrımızın acısını çekerler bedelini acı şekilde öderler allah büyüktür amin okuyan arkadaşlar bu dolandırıcılık şarlatanlarını çevrenıze dost ve arkadaşlarınıza yayın bundan sonra kimsenin parasını diyemezler inşallah allah a emanet olun

  11. Kerem Ç. adında bir broker ingiltere hattıyla aradı.
    Uzunca açıklama yaptı.Tatmin olmadım.14 Nisan’ da yeniden arayacak.Kayıt işni eyleme döküp 250 dolar ile başlangıç önerdi.vs…

    • Aman sakın para yatırmayın !!!!!!!!!!!!!!! Dikkat ammaaaaan !!!!!!!! Sakın zaten yatırılan paralar başka hesaplara aktarılıyor sizin hesabınız değil çok tehlikeli mantık dışı kilimcinin köroğlu misali aman gaflete kapılmayın sakın

  12. Merhaba Arkadaşlar, bu firmaya yeni girecekler için uyarı niteliğinde yazıyorum, kesinlikle tüm yorumlar doğrudur emin olabilir siniz, bende 250 dolarla girdim, sonra kaybettim, ikna edip para yatırtıp 5000 dolara kadar çıktım, yaptığım işlemlerle 8800 dolara kadar çıktum daha sonra M…. hn. 1000 dolar çekmek istediğimi acil ihtiyacım olduğunu söylediğimde tamam şu işlemleri yapalım, yarın çekersiniz dedi ve beni zarar ettirici bir sürü işleme soktu, öyle ikna ediyorki hayır diyemiyorsunuz, ve bu işlemler yüünden hesabım sıfırlandı, yardımcı olun bonus bari yatırın para kurtulsun dediğimde biz resmi firmayız öyle bonus falan vermeyiz tekrar para yatırın dedi, ve ilgilenmedi bile 1 yanlış işlem ile hesabımı patlattı, ne aradı ne sordu bir daha dönmedi bile, yasal yollarımı bende sonuna kadar kullanacağım. lütfen bu tuzağa düşmeyin kendileri 2-3 kuruş fazla komisyon almak için bir sürü hayatı mafediyorlar, çok acımasız ve vicdansızlar, umarım aynı şeyi kendileri çok daha fazlasını yaşarlar.

  13. TRADEFRET İŞ VE EĞİTİM VADİ İLE DOLANDIRILDIM 8.320₺ ÇÖP OLDU AMANSİZSİZ OLUN DOLANDIRILMAYIN BU ALLAHDAN KORKMAZ KULDAN UTANMAZ HAYSIYETİNİ YİTİRMİŞ VİCDANSİSİZ ŞEREFSİZ MÜSLÜMAN GÖRÜNÜMLÜ TÜRKDİYEMİCEM NE OLDÜĞÜ BELİRSİZ ŞEREFSİZ KARAKTERSİZ DÜŞMAN VE DOLANDİRİCİLARDAN ALLAHINIZDAN BULUN YARIN ON ELİM ON PARMAĞIM YAKANIZDA OLSUN İNŞAALLAH SİZDEN BE GELECEK NESLİNİZDEN ÜZERİNİZDE HAKKI HUKUKU OLANLARDAN MİSLİMİLİ ÇIKAIN İNŞAALLAH.
    Berk Laleli tarafından aranilarak iş ile ilgili hiç bir bilgilendirme yapılmaksızın benim ile tanışma Faslı’nda iş siz olduğumu kendisinin beni homofis olarak işe alacağını kazancımın çok iyi olucağını hayatımın değişeceğini 60$ ilk bir fiber bağlantısı ile bunu evime bağlantısını sağlayarak ingiltereden çalışma arkadaşı olarak devam edeceğimi insan kaynaklarına CV mi ileteceğini ve kendisinin linkedin de Berk Laleli olarak CV sinin olduğunu benimde İstanbul İşletme enstitüsünden aldiğim sertifikaları linkedin de CV me eklediğimi ve oradan CV kontrol ederek ardından herkonuda benden torpillisin diyip yardımcı olucağını istediğin zaman arayabilirsin Türkiye geldiğimde benim ile görüşmek istediğini söyledi ve ardından çok güzel bir iş olduğunu kendisinin helal gida ve Helal yaşa dikkat ettiğini ve şirketin islam cemiyeti tarafından helal sertıfıkasının olduğunu kendisinin çalışma hayatında helal kazanca dikkat ettiğini ve bu konuda sen bana güven her şeyin ile ben ilgileneceğim deyip bir eğitim sürecin olucak bunu İçin parayatırmam gerektiğini ertesi gün banka kanali ile para tiransferi yapmam İçin beni ikna edip transfer esnasında kesinti olduğunda onu kendisinin karşilayacağını kendisine güvenmemi herşeyin çok güzel olucağını söyleyerek kendisi gibi güvenilir eğitimci arkadaşı İstanbul kadiköylü Tolga beyin bir günlük eğitim vereceğini ve ardından beraber kendisi ile kontak halınde olucağımı soyleyerek benden iş ile ilgili e-devlet den ikamet adresimi ,kimlik fotokopisi , iban bilgilerimi istiyerek bilgisayarıma enidesk ile bağlanarak bir portal açıp ardından eğitim için Tolga bey beni aradı ve enidesk şifremi istiyerek eğitimlere başladık Berk beyin eğitimin bir gün süreceğini ardında Berk beyle devam edeceğimi söyledim Tolga bey artık Berk beyin olmayacağını be kendisiyle devam edeceğimi söyledi Berk beyin yanında olduğunu söyleyerek kendisinden iş ile ilgili insan kaynaklarının nezaman beni arıcanı sorarmısınz dedim sonra Berk bey’e Aktarıp insan kaynakları müdürünün 15,gün sonra beni uzaktan bağlantı kurarak skype den arayarak mülakat yapacağını herşeyin kontrolü altına olduğunu takıp ettiğini söyleyerek Tolga bey’e aktardı Tolga bey uzaktan bağlantı ile eğitime devam ederek bana açılan blog da iş ile ilgili her hangi bilgilendirme yapmak sizin yatırdığım para üzerinden işlemler yapmaya başladı ve ilk yaptığı işlemi yanlış yaparak mevcut tutarımdan 73$ zarara üğrattı ve ben kendisinin beni zara üğrattığını söylediğimde tedirgin bir telaş ile kusurabakmayın evet deyip benim hatam hemen telafi ediyorum diyip 250$ tanımlayıp bunu 60.bin$ olunca kullanabileceğimi söylediğinde bende kendisine siz Şuan benim paramı sıfırlayıp numaradan bir bonus ile beni avutoyorsunuz deyip bunun bir oyun olduğununu dolandırıldığımın farkına varıp Berk bey ile görüşmek istediğimi söylediğimde artık Berk bey yok sizin ile ben ilgileneceğim diyip israrlarım üzerine Berk bey’e aktarıp Berk bey’e Bu sizin anlattığınız gibi helal bir iş değil ben dolandırılıyorum ve devam etmek istemiyorum paramın tamamının iyidesiniz istediğimde tamam Musa kardeşim seni yormuyalım derhal paranı iyade ediyorum diyip telefonu kapattı ve sonrasında param 1.800$ olarak iade işlemi başlatıldığı halde Tolga bey tarafından para transferi durdurulup bilgisayarımdan yapmış olduğu benim iznim olmadan uzaktan bağlantı ile işlemler zarara uğratılarak para iadesi yapılmadığı gibi işedi alınmadım sonrasın da defaatle Berk beyle görüşmek istedim bağlanılmadım ve kendiside aramadı sonra müdürleri arayarak Berk bey ve Tolga bey tarafından dolandırıldığımın iş ile ilgili bilgilendirme yapmaksızın işe alacağım numarası ile dolandırıldığımın ve iş eğitim bahanesi uzaktan bilgisayarıma bağlanarak benim müdahil olmadığım tamami ile kendisinin başlatmış oldu işlemler ile zarara üğratildiğimi söylediğimde Merve hn bu bir suçtur eğer doğru ise işten çıkartılmalarına sebeptır diyip çağrıları dinliceğini ve bu biraz zaman alacağını söyleyerek Merve hn ma aksi taktirde çağrı kayıtlarının bende olduğunu ve dolandırıcılık suç duyurusunda bulunacağımı söyldim fakat halen defa at ile Berk beyi aramama rağmen halen dönmedi Vederson’un Merve hn da bu bir suçtur sayıp işten çıkmalarına sebebtır diyip ses kayıtlarını dinleyip sizi arıcam demesine rağmen halen aramadı bu konuda dolandırılan siz değerli arkadaşlardanda kiymetli desteğinizi bekliyorum.

    • Sakın para yatırmayın. Hesabını silmesenizde boşverin zaten paranızı batırdıktan sonra kimse arayıp sormuyor..Artık Türkiye pazarında işleri zor. Bizim gibi mağdurlar sesimizi sizler duyun diye bağırıyoruz. Yazık paranıza.. Bu şirketin en büyük geliri zahmetsizce bizden çaldığı paralar.. Yatırım şirketi filan değil bu şirket düpedüz dolandırıcılık için kurulmuş. Sakın kimse inanıp para yatırmasın..

  14. Yazın ortasında bir hesap açtım.Endişelerimi de söyleyerek ,yatırım danışmanlarımızla işlem yapacaksınız.Bir hafta deneme süreniz var.Tavsiyeniz de bizim için yeterli dediler.Bir hafta sonunda devam etmek istemediğimi söyledim.M.A isimli şahıs bana 300 400 dolar jest yapmak istediğini söyledi (ki aşağıda yorumları okudum herkes bu kişiden şikayetçi ve hala çatır çatır işini yapıyor bu kişi(!))Sonrasında ne derseler zaten onu yapıyorsunuz.Hiçbir fikriniz yok zaten bu da ekmeklerine yağ sürüyor.Paranız azalıyor ve ben size öğretiyorum siz işlem yapacaksınız deniyor.3 dolar kar ettiyseniz 80 dolar zarar ediyorsunuz.Sonra sürekli para yatırmanız isteniyor.Yatırmayınca ben sizinle saatlerce konuşamam , benim vaktim yok oluyor.Basın müdürleri ile görüştüm güya.Ve bana çok ciddi bu söyledikleriniz,eğer söyledikleriniz doğruysa telefonları dinleteceğim dedi vs. vs.Nasıl yardımcı olabilirim dedi.Ben sadece paramı geri kazanmak ve çekmek istiyorum dedim.Beni portföyüne aldı.Sonra işten ayrılmış.Başka biri arıyor.T.S isimli bir şahıs vip uzmanı imiş.Hesabımda kalan para iyice azalmış.Para yatırın yazık olur paranıza diyor.Benim param neden azaldı işlem yapmadığım dönemde diyorum.Soruma hiçbir şekilde cevap verilemiyor.Yaptığım işlemlerle kafa kafaya gelmiş deniliyor.Defalarca sordum cevap yok.Tekrar ağzınızdan girip burnunuzdan çıkıp size para yatırtıp onu da batırtıyorlar.İkinciye yatırdığım parayı yatırdıktan birkaç saat sonra daha 5,70 dolar kazanmışım güya, daha fazla yatırırsam daha çok kazanacağım söyleniyor.Bakıyor ki para yatırılıyor sürekli yanlış yatırım yapmayın muhabbeti.Tekrar çekmek istedim.Yine bir şekilde ikna ediliyorsunuz.Sadece paramı kazanmak için tekrar yatırdığım parayı da bir hafta içinde sıfırladılar.Yüksek rakamlarla alış yaptırıyorlar. Kar al bölümüne de çok yüksek rakamları yazdıyorlar.Çünkü o kara hiç ulaşmıyo;r zarara dönüyor beklemeliyiz vs. ile hesabınız tamamen sıfırlanıyor.Bir seneye yakın iki kere para yatırıp, iki kere ayrılmak istediğimi söyleyip paramı batıran adama bir şey söylemeye kalktığımda aldığım cevap : Para kazanırken iyiydi de şimdi kaybedince mi kötü olduk.Bu dolandırıcılar benim cebime para sokmuş gibi utanmadan bana bu lafları söylediler.Giden zamanım neredeyse bir sene ve param.

    • haziran ayında ben de bu firma ile çalışmaya başladım 250 dolar ile girmiştim.2 gün sonra 250 yetmez para yatırın denildi. ikna oldum yatırdım.1 hafta sonra tekrar para yatırın denildi ikna edildim yatırdım.içerdeki para artınca yüksek miktarlarda pozisyon açtırdılar.ve tabi sonunda gümledim.ne arayan var ne soran 14 bin dolar hiç oldu.bizler gibi küçük yatırımcılar onlar için çerez niterliğinde.

  15. arıyorum sorunu çözcek lerini söylüyorlar ama hiç hepsi yalancı dolandırıcı hesabımı silin di yom onuda silmiyorlar saten biz bir i,şlem müdahale yapamıyoruz

  16. Arkadaşlar bende bu şirket Tradefred tarafından dolandırıldım. Sizler gibi Tradefred brokerı M…. hanım hiç risk yok diyerek robot hesap açtı.1000$ yatırdım. Planlı bir şekilde binlerce kişinin tüm robot hesaplarını bir gecede sıfırladılar. Sonra hiçbir hak iddia edemezsiniz işlem için onayınız var dedi. Açıkça biz sizi dolandırdık diyor. Şikayetlerini kaldırırsan yeni teklifler sunarım diyor.Resmen itirafı kumpasın!!!Öncesinde de 250$ forexe para yatırdım birlikte işlem yapacağız dedi. Kendi tlf da söyledi kağıt ben aldım. 10 dakika da sıfırladı. Bu şirket ceza almalı. Sakın kimse inanmasın! Profesyonel dolandırıcılık.. Bu şirket kısa sürede hepimizin binlerce dolarını çaldı. Ben para yatırmadan önce tradefred hakkında internette hiç şikayet görmemiştim. Yoksa asla riske girmezdim. Yazılanları lütfen dikkate alın. Sizlerde benim gibi yanmayın. Ayrıca Twitter ve Facebook ta da paylaştım. Ayrıca YouTube ta forex hırsızlığı ve robot aldatmacası yazın çok detaylı ekran görüntüleri ile göreceksiniz.

  17. Merhaba Arkadaşlar, bende 2 aydır bu firmada işlem yapıyorum, yorumları okuyunca çok korktum açıkçası , daha hiç para çekmedim, yalnızca söyledikleri işlemin tam tersi zarara gidiyorum, ben yapınca kar alıyorum, onlar yönlendirince zarar . zararlarımı kurtarsam çıkmak istesem çıkamazmıyım şimdi.

    • Birgün çıkmak istediğinizde paranız sıfırlanmış olacak. Benim 6000 dolar kadar paramı yediler. Şu aralar İngiltere merkeze mail atmaya çalışıyorum. Yol yakınken hemen çıkın. Başka bir firmaya bakın. Ama bunlarla kesinlikle devam etmeyin

    • paran gıtttı bunlar dolandırıcı 4000 dolarım gıttı adamlar watsap üzerinden arıyoylardı tlfonlara cevap veren yok , çekme talebı yapsan ne olur 10 defa yaptım msj yazdım boş

  18. Hesabımı bana yönettirmediniz bana işlem yaptırmadınız benim paramı 40 saniyede çaldınız müşteri temsilcileri hepsi bilgisiz yalancı hesabına tekrar para aktarılacak dendi ama aktarılmadı bu apaçık dolandırıcılık benim bilgim dışında olan yatırım ı ben nasıl kabul ediyim hata sizin size dava acacağım

  19. Bu firmadaki robot hesabımın zeroing dedikleri tabirle içi boşaltıldı. Paramızı iade alamayacagimizi ımza attığımız için de hicbir hak iddia edemeyeceğinizi söylediler. Firma temsilcisi M…. HANIM bana üzüldüğünü ve zararımı gidermeye çalışacağını belirtti ama yaptığı teklif şaka gibiydi. Teklifi: M…. Hanım bana kendi cebimden 2 BİN $ verecek ve yine tradefred firmasında açık hesap IŞLEM sayfası açacağız bu yol ile benim adıma IŞLEM yapıp paramı yeniden kazanacağımı ama bu paraya bir yıl dokunamayacagimi söyledi. BU teklifi aklı başında düşünme yetisi olan kimse kabul etmezdi ben de etmedim. MANTIKLI bir yani yok zaten . Şirket açtığı robot hesabın güvenliğini sağlayamıyor paramız hesabımız sıfırlanıyor m…. hanım vicdan yapıp bana para verip hesap açtırarak zararımı telafi etmeye çalışıyor. Şirkette zararı tazmin adına hicbir hamle yok ama şirket çalışanı nedense beni çok düşündüğünden bana para verip beni kazandırmaya çalışıyor. Sözün özü Türkiye piyasasına yeni girmiş bir şirket ama böyle laçka böyle ciddiyetsiz ve güvenliksiz finans kuruluşu olmaz para yatıracaklar bu yorumu okuyorlarsa SAKIN HAAAAAAA DERİM SAKINNNN. buraya yatiracaginiz parayı gidin eşiniz dostunuz varsa çoluk çocuğunuzla yeyin

    • KESİNLİKLE KATILIYORUM. M..A.. isimli bayan danışman sayesinde 110.000tl param bu şirkette battı ve sonuç kendi hataları olduğunu başta kabul edip arkasından işlemleri biz yönlendirmiş olsak da işlemler sizin IP nizden yapıldı deyip hata sizin dediler mağdur ettiler. Aynı teklifi bana da yaptılar daha doğrusu sorun çözülene kdr size 2000 usd para tanımladık şimdilik size yardımcı olmaya çalışıyoruz dediler hatta M.. hanım parayı kendi cebinden koyduğunu söyledi. baştan aşağı yalancı dolandırıcı bu firma SAKIN bulaşmayın bu firmaya Zafer Bey in dediği gb gidin paranızı eş dost ahbapla yiyin. Bu dolandırıcılara kaptırmayın paranızı..

    • Hesabımı bana yönettirmediniz bana işlem yaptırmadınız benim paramı 40 saniyede çaldınız müşteri temsilcileri hepsi bilgisiz yalancı hesabına tekrar para aktarılacak dendi ama aktarılmadı bu apaçık dolandırıcılık benim bilgim dışında olan yatırım ı ben nasıl kabul ediyim hata sizin size dava acacağım toplanalım bu şirket hakkında dava açalım. Benimde 10 bin dolarımı zeroing le boşattılar

    • Çok doğru yazdıklarınız. Bana da aynı teklifi yaptı.Birde alaycı konuşuyor M…. hanım. Çok normal bir durummuş gibi. İster kabul edersin istersen sıfırı alırsın diyor. Yapabileceğin hiç bir şey yok dedi.

  20. Ben altı ay calistim arkadaslarim da tavsiyem uzere trade fred ile calismaya başladılar. Yedinci ayda butun arkadaşlarımın hesapları ve benim hesabim sıfırlandı. Zarar etti robot hesapları dediler.oysa robot hesaplarda garanti kar var demislerdi bunlar tam sahtekarmis.simdi Türkiye ve İNGİLTERE hukumetlerine bu konuyu yaziyorum.sakin tradefred şirketinin tuzagina düşmeyin.

  21. Tavsiye üzerine bir ay önce TRADEFRED firmasında 5 bin dolarlık robot hesap açtım bir gün sabah hesabımın içinin boşaltıldığını gördüm. 2 hafta hiç kimseye ulaşamadım. Bu gün ögrendim ki hesqbım sıfırlanmış ve hiçbir hak iddia edemezsin dediler.
    Bu şirket tamamen dolandırıcı. Kesinlikle uzak durun. Benim gibi magdur çok kişi var. Benim canım yandı sizinki yanmasın

  22. 16 Kasım 2018 tarihinde sisteme tavsiye yoluyla giriş yaptım. İlk aydan itibaren sıkıntılar yaşamaya başladım. Ancak paramı 3 ay sonra çekebileceğimi söylediler. Bugün de danışmanım M…. isimli şahıs basit bir whatsapp mesajıyla şirketin robot hesaplarının battigini paranın iade olmayacağını söyledi. Bunlar resmen dolandırıcı arkadaşlar. Sakın para yatırmayın. Ben ve bir kaç arkadaşımın toplam 40.000 $ kaybımız var. Tradefred dolandırıcıdır paranızı geri alamazsınız. Elimde konuşmalar var burdan foto atamıyorum. Ama sakın kanmayın. 3 kuruş para kazanalım derken 5000 $ Para kaybettim.

  23. 3 aydır tradefred’in sisteminde müşteriydim. bu ay başında sistemden çıkmak istedim fakat 5 gün geçmesine rağmen müşteri danışmanım telefonlarıma bakmıyor. Ayrıca sistemde param görünmüyor. paramı gönderdiklerini söylüyorlar fakat param 5 gündür hesabıma yatmadı. defalarca mail atmama ve telefonlarını aramama rağmen bir muhatap bulamıyorum. sakın girmeyin böyle bir işleme.

Ücretsiz Telegram Kanalıma Katılın